Lodovik Flies

að djamma - izlandi ige, jelentése: tervek és komolyabb elvárások nélkül nézni szembe a jövövel, a döntéseket az aktuális széljárás alapján meghozni

Kérdezz!

Feed

Twitter

Kapcsolat

t.lodovik[at]gmail[dot]com

Címkék

ajánló (5) angolul (1) ateista (1) cardiff (1) cctv (1) chatlog (3) dawkins (1) design (1) egyetem (7) emlek (1) film (1) fm belfast (1) fotó (23) fun (1) gondolat (10) hellókarácsony (2) izland (19) levél (1) link (1) lol (1) london (12) mixtape (4) napló (3) obama (1) olafur arnalds (1) orosz (1) podcast (1) politika (1) random (3) rugby (1) sárdobáló (2) sardobalo (1) skins (2) tube (2) twitter (1) utazás (1) vers (1) video (5) web (1) yndi halda (1) zene (8) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • olimpiam: 5 éve abbamaradt az írás, olvastam volna tovább:)) (2016.03.30. 14:24) Dikta
  • oranje: Gratulálok a vizsgaeredményeidhez, azért egy félév tanulás Amsterdamban-ha lehet választani azt- n... (2010.08.04. 10:50) Az elmúlt hat hét története
  • kx: árbájt máhc frej? feelgood. (2010.05.16. 21:53) Vasarnap este
  • Duffman: :D (2010.05.11. 22:06) Chill. I got this.
  • Pietro Stracchi: Fasza lehet. Én is mennék. Mindenesetre végre leég rólad az a rettenetes fókazsír. ;) (2010.04.23. 23:32) A sportrol

Stat




Locations of visitors to this page


Még négyet kell aludni...

2009.02.18. 11:49 Lodovik Trema

...és megyek Izlandra. Eredetileg 3 nap volt betervezve, de szulöi közbenjárás miatt 8 napra hosszabodott a dolog. Legutóbb karácsonykor voltam családot látogatni és nem gondoltam hogy 2 hónap után megint visszatérek. Mióta nem élek (tanulok + dolgozom) ott, olyasfajta kép él bennem Izlandról, mintha a mennyország lenne. Minden egyszeru, az élet letisztult, az emberek mosolyognak és minden napra jut néhány barát, akikkel leölhetem a napot Reykjavik kocsmáiban, Seltjarnarnes tengerpartjainál vagy Kópavogur focipályáin.

Iszonyú nehéz egy életet ott újrakezdeni. Minden drága, a nyelv nehéz, de amint sikerul túlélni az elsö két évet és barátokat szerezni, autót venni, megérteni a nyelvet, onnantól már lehetetlen otthagyni ezt a bájosan rojtos szigetet.

Jót fog tenni egy kis pihenés. Január óta kétszer is súlyosan lebetegedtem, néha elveszítem az irányítást - London rohadt kaotikus. Túl hosszú ideig éltem Reykjavíkban ahhoz, hogy most egy 8 milliós város ne szívja el minden erömet. Pont ezért gondolkodtam azon, hogy szeptemberben költözöm Cardiffba és ott kezdem az egyetemet. Kicsi város [de nem túl kicsi], barátságos emberek, furcsa nyelv - tiszta Reykjavík, ráadásul az egyetem is top100as. A karrier szempontjából sem utolsó.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lodovik.blog.hu/api/trackback/id/tr74950509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati és Lajos 2009.02.18. 23:30:37

Itt már mindenki vár, az idöjárás is a szokásos változatosságával, s a Vitabár barátságos hangulatával, a Blaá Lónið melegségével, hogy a családodról és az emberekröl már ne is beszéljek...
süti beállítások módosítása