Lodovik Flies

að djamma - izlandi ige, jelentése: tervek és komolyabb elvárások nélkül nézni szembe a jövövel, a döntéseket az aktuális széljárás alapján meghozni

Kérdezz!

Feed

Twitter

Kapcsolat

t.lodovik[at]gmail[dot]com

Címkék

ajánló (5) angolul (1) ateista (1) cardiff (1) cctv (1) chatlog (3) dawkins (1) design (1) egyetem (7) emlek (1) film (1) fm belfast (1) fotó (23) fun (1) gondolat (10) hellókarácsony (2) izland (19) levél (1) link (1) lol (1) london (12) mixtape (4) napló (3) obama (1) olafur arnalds (1) orosz (1) podcast (1) politika (1) random (3) rugby (1) sárdobáló (2) sardobalo (1) skins (2) tube (2) twitter (1) utazás (1) vers (1) video (5) web (1) yndi halda (1) zene (8) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • olimpiam: 5 éve abbamaradt az írás, olvastam volna tovább:)) (2016.03.30. 14:24) Dikta
  • oranje: Gratulálok a vizsgaeredményeidhez, azért egy félév tanulás Amsterdamban-ha lehet választani azt- n... (2010.08.04. 10:50) Az elmúlt hat hét története
  • kx: árbájt máhc frej? feelgood. (2010.05.16. 21:53) Vasarnap este
  • Duffman: :D (2010.05.11. 22:06) Chill. I got this.
  • Pietro Stracchi: Fasza lehet. Én is mennék. Mindenesetre végre leég rólad az a rettenetes fókazsír. ;) (2010.04.23. 23:32) A sportrol

Stat




Locations of visitors to this page


1/3

2010.01.11. 12:24 Lodovik Trema

 Eletem elso angolul irt, de nem az angol nyelvi tudast tesztelo vizsgajat megirtam. A targy: Principles of Business Management. 8 temakor kerdeseibol kellett kettot megirni. En a napokban 5 temakorre mentem ra, es talaltam is ket konnyu kerdest:
1. Describe and discuss the purpose of formal control systems in organisations [Magyarul nagyjabol a vallalaton beluli iranyitas rendszerekrol kellett irni]
2. Advantages and disadvantages of small family firms [kis csaladi vallalkozasok elonyei es hatranyai]

2 ora volt valaszolni, en utobbival kezdtem es fel ora alatt be is fejeztem es at is neztem. Aztan ratertem az elsore, ami a szemeszter alatt az egyik kedvenc temakorom volt ebben a modulban es masfel oldalt sikerult valahogy osszeizadnom egy ora alatt. A vegere mar teljesen fajt fejem, annyira nem tudtam koncentralni. Azt hiszem, h meg nincs olyan szinten az angolom, h orakon at akademiai szintu szovegeket tudjak irni. Gond persze nem lesz, legrosszabb esetben is egy 60-70%ra szamitok, az atjutashoz pedig 40 kell.

Elso vizsga tehat letudva. Most megyek a bankba, aztan szerdan Accounting.

2 komment

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://lodovik.blog.hu/api/trackback/id/tr631663363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siegler 2010.01.13. 08:47:16

accounting nagyobb para as we know...:)
süti beállítások módosítása