Lodovik Flies

að djamma - izlandi ige, jelentése: tervek és komolyabb elvárások nélkül nézni szembe a jövövel, a döntéseket az aktuális széljárás alapján meghozni

Kérdezz!

Feed

Twitter

Kapcsolat

t.lodovik[at]gmail[dot]com

Címkék

ajánló (5) angolul (1) ateista (1) cardiff (1) cctv (1) chatlog (3) dawkins (1) design (1) egyetem (7) emlek (1) film (1) fm belfast (1) fotó (23) fun (1) gondolat (10) hellókarácsony (2) izland (19) levél (1) link (1) lol (1) london (12) mixtape (4) napló (3) obama (1) olafur arnalds (1) orosz (1) podcast (1) politika (1) random (3) rugby (1) sárdobáló (2) sardobalo (1) skins (2) tube (2) twitter (1) utazás (1) vers (1) video (5) web (1) yndi halda (1) zene (8) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • olimpiam: 5 éve abbamaradt az írás, olvastam volna tovább:)) (2016.03.30. 14:24) Dikta
  • oranje: Gratulálok a vizsgaeredményeidhez, azért egy félév tanulás Amsterdamban-ha lehet választani azt- n... (2010.08.04. 10:50) Az elmúlt hat hét története
  • kx: árbájt máhc frej? feelgood. (2010.05.16. 21:53) Vasarnap este
  • Duffman: :D (2010.05.11. 22:06) Chill. I got this.
  • Pietro Stracchi: Fasza lehet. Én is mennék. Mindenesetre végre leég rólad az a rettenetes fókazsír. ;) (2010.04.23. 23:32) A sportrol

Stat




Locations of visitors to this page


72 hours to go

2009.11.28. 19:26 Lodovik Trema

Structure of Assignment (2500 words)

  1. Introduction (structure of assignment)

  2. Brief introduction to Orange (Its history briefly since they entered UK market, current position, etc)

  3. External Marketing Environment Analysis

        1. Socio-Cultural (Changing patterns)

        2. Economic (Economy's situation and its impact upon firm's success)

        3. Technological (shift from talk 'n' text to 3G)

        4. Political (Political / legal initiatives)

  4. Internal Marketing Environment Analysis

        1. Customers (Who? Why? How do they choose? Where and when?)

        2. Competitors (Oligopoly) --- loads being spent on advertising

        3. Suppliers

        4. Re-sellers?

  5. SWOT

        1. Strengths (Reliable product/Brand name/Price)

        2. Weaknesses (Production/Distribution/Profit Margin)

        3. Opportunities (Growing market segments/Untapped potential)

        4. Threats (Manufacturers/Legislation/Economic downturn)

  6. Strategic Recommendations (4 of them!)

  7. Conclusion

HELP!

 

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://lodovik.blog.hu/api/trackback/id/tr971559306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.