Lodovik Flies

að djamma - izlandi ige, jelentése: tervek és komolyabb elvárások nélkül nézni szembe a jövövel, a döntéseket az aktuális széljárás alapján meghozni

Kérdezz!

Feed

Twitter

Kapcsolat

t.lodovik[at]gmail[dot]com

Címkék

ajánló (5) angolul (1) ateista (1) cardiff (1) cctv (1) chatlog (3) dawkins (1) design (1) egyetem (7) emlek (1) film (1) fm belfast (1) fotó (23) fun (1) gondolat (10) hellókarácsony (2) izland (19) levél (1) link (1) lol (1) london (12) mixtape (4) napló (3) obama (1) olafur arnalds (1) orosz (1) podcast (1) politika (1) random (3) rugby (1) sárdobáló (2) sardobalo (1) skins (2) tube (2) twitter (1) utazás (1) vers (1) video (5) web (1) yndi halda (1) zene (8) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • olimpiam: 5 éve abbamaradt az írás, olvastam volna tovább:)) (2016.03.30. 14:24) Dikta
  • oranje: Gratulálok a vizsgaeredményeidhez, azért egy félév tanulás Amsterdamban-ha lehet választani azt- n... (2010.08.04. 10:50) Az elmúlt hat hét története
  • kx: árbájt máhc frej? feelgood. (2010.05.16. 21:53) Vasarnap este
  • Duffman: :D (2010.05.11. 22:06) Chill. I got this.
  • Pietro Stracchi: Fasza lehet. Én is mennék. Mindenesetre végre leég rólad az a rettenetes fókazsír. ;) (2010.04.23. 23:32) A sportrol

Stat




Locations of visitors to this page


Ungverjaland (19 MAR - 28 MAR)

2010.03.11. 17:56 Lodovik Trema

 Igen, Magyarorszag. Nyaron lesz ket eve, hogy utoljara ott jartam. Keves dolog a kot mar oda. Foleg nehany barat es a tag csaladi kor. Szomoru, de utolso meg eletben levo nagyszulomet az elmult 5 evben ketszer ha lattam. Igyekszem ezen valtoztatni.

Sokaknak ados vagyok egy egyutt toltott delutannal es egy tortenettel - tobbsegukkel hirtelen szakadt meg a kapcsolat, amint vegleg elhagytam Magyarorszagot. 

Ami viszont nem hianyzik az az ugyintezes menete (illetve annak hianyossagai) es oszinten szolva nem nagyon erzem magam biztonsagban Budapest utcain. Nincs kedvem felni, nincs kedvem a sok duhos es ideges emberhez es nincs kedvem a BKV-n izzadni sem. 

Apropo BKV. Amikor legutobb ott jartam, akartam venni egy berletet (a reszletekre mar nem emlekszem), de penztarban ulo 50-es BKVs no elkezdte magyarazni, hogy en egy masik fajta berlettel (vagy jegytombot ajanlgatott? nem emlekszem) jobban jarnek. Udvariasan visszautasitottam, mire a Nyugati teri aluljaroban elkezdett velem megemelt hangerovel vitatkozni. Percekig kellett konyorognom, mire megkaptam, amit kertem, de azt is csak ugy volt hajlando atadni, hogy kozben hangosan megjegyzeseket tett arra, hogy a sok hulye nem hallgat az okosabbra, etc.

Masik fajo emlek a jogositvany kiallitasa volt. Magyar lakcimet koveteltek rajtam, holott mar nem laktam Magyarorszagon, de a vizsgakat meg itt tettem le kiutazas elott, mivel Izlandon 3x magasabb lett volt az ara. A lenyege a tortenetemnek annyi lenne, hogy az ugyintezok a burokracia altal eloirt szigoru szabalyokat kovetik, meg olyan esetben is, amikor annak nincs semmi ertelme. Be kellett jelentkeznem egy ismeroshoz, majd visszamenni a jogositvany miatt vegul kijelentkezni az ismerosotol - ezt eppen ok ajanlottak, mint kiskaput. Az erdekes ebben az, hogy a kulfoldon eloknek ebben az esetben csak az ilyen megoldasok maradnak. 

Magyarorszag nem egyszeru.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lodovik.blog.hu/api/trackback/id/tr941831939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása