Lodovik Flies

að djamma - izlandi ige, jelentése: tervek és komolyabb elvárások nélkül nézni szembe a jövövel, a döntéseket az aktuális széljárás alapján meghozni

Kérdezz!

Feed

Twitter

Kapcsolat

t.lodovik[at]gmail[dot]com

Címkék

ajánló (5) angolul (1) ateista (1) cardiff (1) cctv (1) chatlog (3) dawkins (1) design (1) egyetem (7) emlek (1) film (1) fm belfast (1) fotó (23) fun (1) gondolat (10) hellókarácsony (2) izland (19) levél (1) link (1) lol (1) london (12) mixtape (4) napló (3) obama (1) olafur arnalds (1) orosz (1) podcast (1) politika (1) random (3) rugby (1) sárdobáló (2) sardobalo (1) skins (2) tube (2) twitter (1) utazás (1) vers (1) video (5) web (1) yndi halda (1) zene (8) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • olimpiam: 5 éve abbamaradt az írás, olvastam volna tovább:)) (2016.03.30. 14:24) Dikta
  • oranje: Gratulálok a vizsgaeredményeidhez, azért egy félév tanulás Amsterdamban-ha lehet választani azt- n... (2010.08.04. 10:50) Az elmúlt hat hét története
  • kx: árbájt máhc frej? feelgood. (2010.05.16. 21:53) Vasarnap este
  • Duffman: :D (2010.05.11. 22:06) Chill. I got this.
  • Pietro Stracchi: Fasza lehet. Én is mennék. Mindenesetre végre leég rólad az a rettenetes fókazsír. ;) (2010.04.23. 23:32) A sportrol

Stat




Locations of visitors to this page


2/3

2010.01.13. 11:49 Lodovik Trema

Alig fel oraja lett vege az Accounting vizsganak. Random adatokbol kellett Balance Sheetet osszerakni (14 pont), voltak definiciok (22 pont) es Profit & Loss Account valamint Depreciation (Sum of Digits es Reducing Balance Rate modszerekkel) es Stock (Weighted Avarage Cost) (14 pont).

Az utolso feladat erzesem szerint hibatlan lett, a definicioknak nagyjabol a 80%at tudtam, de szo szerint szinte egyiket sem, szoval a magam modjan megfogalmazva irtam le a dolgokat. A pontok felet remelhetoleg elhozom. A Balance Sheetet befejeztem, habar az Assetek es a Liabiltyk kornyeken kavartam valamit (5000 font tobblet volt az adossagoknal es a vilagert nem tudtam rajonni, hogy hol a hiba, illetve, h a fixed assettel kapcsolatos adatokkal mit kezdjek). A vegso Owners Equity ertek valoszinuleg rossz, az elmeletet viszont tudtam, szoval a pontok felere itt is _minimum_ szamitok.

Osszesegeben: 7+11+14=32 pont az 50bol. Szazalekokban az 64% es ez a vizsga az evvegi jegy 20%-at eri. Ahhoz, h jovore el tudjak menni osztondijjal Hong Kongba egy fel evre, 60%-os elso evi atlagot kell osszeszedni. Ezt eddig hozom.

1 komment

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://lodovik.blog.hu/api/trackback/id/tr231668895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2010.01.27. 19:18:06

grat a 64%-hoz! de honnan tudod, hogy miből hány pontot szereztél? a megoldások alapján találtad ki?

majd a pontos címed elküldöd légyszi sms-ben h odataláljunk csütörtökön? köszi!
süti beállítások módosítása